Grozs ir tukšs!
Mūsu misija ir apmierināt mūsu kompānijas klientu prasības ar augstas kvalitātes un striktiem itāliešu produktiem ķermeņa, ādas kopšanai un mājas tīrīšanā.
Inovācija un radošums, nemitīga tehnoloģiju attīstība un patentēti materiāli katru gadu, radot inovatīvus risinājumus, kas apmierinās vajadzības pēc pašiem modernākajiem zīmoliem tirgū.
1969. gadā Coenzo, Ugo Martini izveidoja Martini Poliresine, kas tajā laikā apstrādāja poliuretānu dažādās firmās, mēbeļu industrijā, ciešā kontaktā ar lieliskiem Itāliešu tā laika inženieriem. Laikam ejot, kompānija nobrieda nākamam solim un virzījās prom no apakšuzņēmuma statusa, piesakot sevi no vienas puses īpašo produktu jomā (no dažādu mājsaimniecības preču līdz pat motoru industrijai), no otras puses virzoties plaša patēriņa virzienā.
Šādi aizsākās Martini SPA stāsts, veiksmes stāsts, iedvesmojoties no radošuma un turpinot attīstīt aizvien jaunas inovatīvas tehnoloģijas un daudzu gadu garumā iekļaujot sortimentā produktus, kuri atbilstu dažādu ikdienas vajadzību apmierināšanai. Kurš gan neatceras mazgāšanas sūkļus dažādās augļu formās, biskvītkūku, kūku un saldējumu izskatā vai arī Brīvības statujas formā. Tas bija 1980. gads un MARTINI bija jau uz pasaules prestižāko veikalu plauktiem, paplašinot poliuretāna izstrādājuma klāstu.
Kopš Martini koncentrējas uz atšķirīgām, pilnīgām produktu grupām, sadarbojoties ar arhitektiem un dizaineriem no Itālijas, saglabājot spēju plānot un prezentēt produktu tirgū patērētāja acīm tīkamas formas un izskata produktus, dažādās krāsās un ar lielisku funkcionalitāti tos lietojot.
Šobrīd Martini ir viens no vadošajiem sūkļu ražotājiem tirgū un ir Itāļu līderis ķermeņu kopšanas aksesuāru nozarē. Turklāt to ražošana ietver ķermeņa sūkļus (dažādas formas, krāsas un, no šī brīža arī smaržas), birstes, sloksnes, cimdus un arī apģērbu mājas un automašīnu kopšanai. Jaunais produktu diapazons veltīts ķermeņa kopšanai un labai pašsajūtai, kas iet kopā ar sūkļu un produktu diapazonu mājas un mašīnas tīrīšanai, tā ir liecība turpmākajai kompānijas un produkta izaugsmei, aiz vien vairāk apzinoties pieprasījumu pēc jauna dzīvesveida stila.