Grozs ir tukšs!
65 gadu laikā, Curver ir kļuvis par starptautisku kompāniju un tirgus līderi Eiropā, specializējoties mājsaimniecības preču ražošanā un tirgošanā mājai un atpūtai.
Interjers & Inovācija vienmēr ir bijušas Curver pamatvērtības. Akcentējot Interjeru & Inovāciju kā galvenās prioritātes, CURVER vienmēr ir centies atrasties tirgus priekšgalā, patstāvīgi ieguldot izpētē, pētot produkta pielietojama iespējas un ar to saistītos paradumus, kā arī veidojot jaunus, videi un lietotājiem draudzīgus produktus, ienesot dzīvē pārmaiņas un prieku.
CURVER, kā atbildīgai un dabai draudzīgai kompānijai, inovācijas un ilgtspēja vienmēr ir bijušas un ir “TOP” prioritātes.
CURVER misija ir piedāvāt plastmasas priekšmetus - preces, kas lieliski iekļausies Tavā dzīvojamajā vidē, garantējot atbildīgu un ilgtspējīgu pieeju no kompānijas, piedāvājot gan labus produktus, gan labus darba apstākļus mūsu darbiniekiem.
Kopš 1949. gada CURVER ir attīstījis savus produktus un tos ražojis tikai Eiropas rūpnīcās. Sekojot CURVER klientu bāzei, tagad ražošanas vietas ir arī Ziemeļamerikā. Kā atbildīgs ražotājs CURVER lokalizē savas rūpnīcas tuvu saviem klientiem, nodarbinot vietējo darbaspēku un stingri ievērojot Eiropas Savienības un Ziemelamerikas valstu regulas kvalitātes, izsekojamības un drošības jomā.
CURVER ir viena no pirmajām kompānijām, kura sāka ražot atsevišķas plastmasas detaļas, lai izvairītos no bīstamiem sakausējumiem un to blakus produktiem ražošanas procesā. Svins, dzīvsudrabs un citi smagie metāli tika aizliegti 1980. gadā.
Uz doto brīdi CURVER produkti nesatur arī plastifikatorus, BPA un PVC.
Turklāt CURVER dod priekšroku polipropilēna plastmasas lietošanai. Identificējot ar Möbius lenti un tā ir saistīta ar ciparu - 5 - , polipropilēna plastmasa ir viegli pārstrādājama. Ieguvums ir tās universālā un specifiskā pārstrādes tehnoloģija.
CURVER ir ielicis 3R konceptu sava produkta centrā: Samazināt, Atkārtot, Pārstrādāt. Tas garantē, ka šie jautājumi tiek ņemti vērā produkta interjerā, tā ražošana un informācija tiek nodota klientiem.
Izpētot izejvielu materiālus, dizainu CURVER produktiem vai klientu produktu lietošanu paradumus, mēs nolēmām stingri ievērot eko principus visiem mūsu produktiem, lai minimizētu vides piesārņojumu.
Mūsu kompānijas Eko koncepcijas principi ietver spēcīga un izturīga plastmasas mājsaimniecības produktu projektēšanu.
Mazāk gan tas ir redzams mūsu klientiem, bet mēs veicam arī dažādas citas darbības mūsu ilgtspējas veicināšanai.
Ražošanas iekārtas regulāri tiek atjaunotas un aizstātas ar enerģijas taupīšanas iekārtām, samazinot oglekļa dioksīda izdalīšanās daudzumu.
Arī CURVER produktu pakošana ir optimizēta, lai samazinātu atkritumu daudzumu.
Un visbeidzot, mūsu kompānija liek uzsvaru uz produkta pārstrādes iespējām, tā dzīves cikla beidzamajā posmā.
CURVER, jo mēs ticam ieguvumiem no produktu pārstrādes ražošanas laikā, kā arī mēs esam nolēmuši attīstīt pilnībā ilgtspējīgu produktu līniju, eko dzīves diapazons, 100% ražots no patērētāju pārstrādājamiem (PCR) atkritumiem.
Šis veiksmīgas ilgtspējas iniciatīvas piemērs saņēma EPRO labāko pārstrādes produktu apbalvojumu 2012. gadā. IdentiPlast notikums Varšavā, Polijā. Atzinība ir prestižs apbalvojums CURVER ilgtermiņa stāvoklim saistībā ar ilgtspējību un mūsdienīgu dizainu dabai draudzīgiem klientiem.
Mūsu kompānijā, mēs vienmēr nosakām mūsu klientus. Klientu apmierinātība ir viena no mūsu galvenajām prioritātēm. Mūsu ilglietojamās preces ir paredzētas, lai aizsargātu un pārvietotu Jūsu ēdienus, lietojot tos gan mājas apstākļos, gan atpūšoties kā arī atvieglotu ikdienas dzīvi.
Noderīgi, ar lielisku dizainu, CURVER produkti vienmēr ir novietoti Tavā mājā: dažiem no tiem lietošanas laiks ir lielāks par 40 gadiem! Tas ir vēl viens apliecinājums to ilgtspējībai.
Pateicoties mūsu klientu prasībām, mēs esam attīstījušies un radījuši ilgtspējīgus risinājumus, nostiprinot garīgu saikni un uzticēšanos savā starpā.