Nosacījumi un noteikumi

1. Vispārīgie noteikumi un nosacījumi
1.1. Interneta kataloga īpašnieks ir SIA "Sārmi4", turpmāk tekstā  Pārdevējs.

1.2. Pasūtot preces interneta katalogā TavaTelpa.lv, Klients piekrīt zemāk aprakstītajiem preču pārdošanas nosacījumiem.

1.3. Attiecības starp Klientu un Pārdevēju nosaka Latvijas likumdošana.

1.4. Klients piekrīt noteikumiem, pasūtīšanas procesā atzīmējot rūtiņu "Es esmu iepazinies ar sadaļu Nosacījumi un noteikumi un piekrītu visiem tajā izklāstītajiem noteikumiem" un uzklikšķinot uz pogas "Tālāk".


2. Reģistrācija

2.1. Noformēt pasūtījumu ir iespējams tikai pēc reģistrācijas.

2.2. Pārdevējs nav atbildīgs par Klienta reģistrācijas formā norādītās informācijas precizitāti un ticamību.


3. Pasūtīšana un piegāde

3.1. Klients var pasūtīt preci, aizpildot veidlapu interneta katalogā vai pa tālruni.

3.2. Noformējot pasūtījumus, klientiem jānorāda vārds, uzvārds, Klienta vai saņēmēja piegādes adreses un e-pasts.

3.3. Preces piegādes termiņš ir atkarīgs no apmaksas un no Pārdevēja kurjerpasta pakalpojumiem.

3.4. Pārdevējs savu iespēju robežās nodrošina preces iespējami ātrāko piegādi klientam, taču ir iespējama arī aizkavēšanās. Sīkāka informācija par piegādi sadaļā Piegāde.

3.5. Ja Klients atsakās no apmaksāta pasūtījuma, bet prece vēl nav nosūtīta, summa par anulēto pasūtījumu Klientam tiek atmaksāta.

3.6. Ja prece netiek piegādāta Klientam sakarā ar tās zaudējumu piegādes brīdī, Pārdevējs atlīdzina Klientam par preci samaksāto summu. Samaksa tiek veikta tikai pēc tam, kad Pārdevējs no kurjerpasta saņem apstiprinājumu par zaudējumu.

3.7. Ja prece netiek saņemta 30 dienu laikā, Klientam ir lūgums sazināties ar interneta katalogu Sarmi4.lv.

3.8. Pasūtījumi tiek pieņemti un apstrādāti tikai darba dienās no pl. 9:00 līdz pl.17:00

3.8. Pasūtījums tiek nosūtīts uz klienta noradīto piegādes adresi. Ja piegāde nav nepieciešama, pasūtījumu var izņemt Sārmi 4 birojā, Ganību dambis 30B, Rīgā,  darba dienās no pl.8:00 līdz pl.17:00.

 


4. Preces apmaksa

4.1. Preces cena uzrādīta ar PVN.

4.2. Par preci var norēķināties tikai ar bezskaidras naudas norēķinu veidiem. Maksājumu veidi ir aprakstīti mājas lapas sadaļā Norēķinu veidi.

4.3. Pasūtījumi tiek pieņemti tālākai apstrādei tikai pēc tam, kad Klients ir  pārskaitījis uz Pārdēvēja kontu pilnu pasūtījuma summu.

4.4. Samaksa par pasūtījumu tiek veikta ar pārskaitījumu, ar kredītkarti vai PayPal.

4.5. Pārdevējs ir tiesīgs piedāvāt Klientam atlaižu programmas. 
 


5. Garantijas un atbildība

5.1. Garantijas termiņš ir 2 gadi. Garantija aksesuāriem (baterijas, austiņas un t.t.) ir 3 mēneši. Sīkāka informācija sadaļā Garantijas.

5.2. Pārdevējs nav atbildīgs par kaitējumu, kas nodarīts Klientam preču ļaunprātīgas izmantošanas rezultātā.


6. Preces atgriešana

6.1. Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās preces 14 dienu laikā. Atgriezt preci var tikai tad, ja preces izskats, patērētāju īpašības un tās sākotnējais iepakojums ir saglabāts un ja Klients var uzrādīt dokumentu, kurš apliecina, ka prece pirkta no Pārdevēja.

6.2. Klientam nav tiesību atteikties no preces ar atsevišķiem īpašumiem, ja šādas preces var izmantot tikai Klients.

6.3. Pamatojoties uz patērētāju aizsardzības likumu, Pārdevējam ir tiesības atteikt preces pieņemšanu atpakaļ, vai arī atteikt kompensāciju, ja preces netiek atgrieztas oriģinālajā iepakojumā, iepakojums ir nopietni bojāts, norauta aizsardzības plēve no ekrāna (piem. Mp4 atskaņotājs), manāmas nelielas nolietojuma pazīmes, piemēram, skrāpējumi.

6.4. Klientam ir tiesības atgriezt preci ražotājam vai tirgotājam un pieprasīt kompensāciju par apmaksāto preci šī produkta garantijas laikā, ja precei ir ražošanas defekti. Ja precei nav atbilstoša kvalitāte, Klientam ir tiesības pieprasīt tādas pašas Preces nomaiņu vai pieprasīt atgriezt samaksāto naudu.

7. Citi nosacījumi

7.1. Attiecības starp Klientu un Pārdevēju nosaka Latvijas likumdošana.

7.2. Jā Klientam rodas jautājumi vai pretenzijas, droši var sazināties ar mūsu klientu servisu pa tālruni, ar interneta starpniecību vai pa e-pastu. Visus strīdus un nesaskaņas abas puses centīsies atrisināt sarunu ceļā. Ja vienošanās netiks panākta, strīds tiks nodots tālāk Latvijas Republikas tiesai saskaņā ar Latvijas likumdošanu.